Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Als u een klacht heeft kunt u dit melden via
klacht@ksn.nl
Op werkdagen krijgt u dezelfde dag nog een reactie.
Ik krijg mijn raam of deur niet meer open. Wat moet ik doen?
Laat uw raam of deur dicht en neem contact op met Kozijn Service Nederland. Door ruw gebruik bestaat de kans dat u het hang- en sluitwerk forceert.
Hoe moet ik mijn storing melden?
U kunt op de volgende manieren contact opnemen.
1. Via het
contactformulier. Uw aanvraag wordt binnen 24 uur in behandeling genomen.
2. Telefonisch via 088-0202500. U kunt direct een afspraak maken.
Moet ik de hele dag thuisblijven om op de servicemonteur te wachten?
Nee, er wordt een afspraak gemaakt in een tijdsblok. Het is zelfs mogelijk dat de servicemonteur u even van te voren belt indien u ergens vandaan moet komen.
Hoelang duurt het voordat de servicemonteur komt?
Kozijn Service Nederland streeft ernaar de afspraak zo snel mogelijk in te plannen. De afspraak wordt altijd afgestemd wanneer het u het best schikt.
Moet ik gelijk aan de service monteur betalen?
Nee, u krijgt een factuur thuis gestuurd nadat de werkzaamheden gereed zijn.
Waarom onderhoud aan mijn kunststof en aluminium kozijnen, deze zijn toch onderhoudsvrij?
Nee, dit is niet waar. Ondanks dat gedacht wordt dat deze onderhoudsvrij zijn, heeft het mechanisme van de ramen wel degelijk onderhoud nodig. Hierdoor wordt tevens de levensduur verlengd.
Krijg ik garantie?
Ja, u krijgt 6 maanden garantie op de door Kozijn Service Nederland verrichte werkzaamheden en geleverde materialen.
Kan ik een afspraak afbellen?
Afbellen kan kosteloos tot 24 uur voor de afspraak.
Wat is het IBAN nummer?
Ons IBAN nummer is NL61 INGB 0674 5329 45