Donderdag 30 januari hebben we de KSN Academy feestelijk geopend. Het is dé plek waar onze collega’s hun technische vaardigheden én klantgerichtheid (verder) kunnen ontwikkelen.
Met de opening van de KSN Academy in Ridderkerk zet VHZ een belangrijke stap voor de toekomst. We vinden het belangrijk om onze service verder te verbeteren en daarbij de klantbeleving centraal te stellen. De KSN Academy stelt een nieuwe norm voor het opleiden en trainen van onze medewerkers, waarbij we de kennis en vaardigheden van zowel nieuwe als bestaande collega’s helpen ontwikkelen.
De Academy is een “State of Art” locatie, waar zowel technische vaardigheden (hard skills) als klantgerichtheid getraind worden. Hier komen techniek en theorie samen.
In de interactieve praktijkruimte van de KSN Academy worden zowel technische vaardigheden (hard skills) als klantgerichtheid getraind. Hier krijgen al onze medewerkers de kans om zich te verdiepen in verschillende profielsystemen en de ins en outs van ons KSN DNA. We werken met een trainingsacteur die klantcases nabootsen, zodat collega’s in een realistische omgeving kunnen oefenen met situaties uit de praktijk.
Hiervoor hebben wij in Ridderkerk ook de ruimte. Zo kunnen we in één week nieuwe servicemonteurs veel informatie geven en laten oefenen, wat een mooie basis vormt om in de praktijk aan de slag te gaan. Ook ervaren monteurs en binnendienstmedewerkers kunnen hier hun kennis opfrissen en nieuwe innovaties of technische ontwikkelingen eigen maken.